50 pomysłów na Exit pop up do zastosowania od zaraz w Twoim sklepie internetowym
Podczas prezentacji wspomniałem o tym, żeby podzielić swój sklep na 10 segmentów i w ich ramach tworzyć dedykowane exit pop upy. Poniższe pomysły powstały dokładnie na kanwie tego założenia. To co lecimy?
- Osoby, których nie masz w bazie mailowej wychodzące ze strony głównej:
- Daj im możliwość odebrania 5% kodu rabatowego na pierwsze zamówienie za zostawienie adresu mailowego
- Pokaż im standardowy zapis do newslettera z informacją o nowościach i promocjach
- Przekieruj ich na podstronę z opiniami swoich klientów
- Daj im możliwość odebrania e-booka o temacie “10 trików na poprawę PROBLEM KLIENTA W TWOJEJ NISZY, które możesz wykorzystać od razu po przeczytaniu”
- Pokaż im link do stałej promocji np. “DYCHA DYCHA DYCHA”, czyli każdego 10-go dnia miesiąca 10 produktów przez 10 godzin tańsze o 10%
- Osoby, które masz w bazie mailowej wychodzące ze strony głównej:
- Przekieruj ich na podstronę TOP10 produktów z Twojego sklepu
- Przekieruj ich na podstronę z pomysłami na prezent w Twojej niszy
- Pokaż im linki do Twoich social mediów
- Pokaż im przycisk subskrybcji Twojego kanału na YouTubie
- Przekieruj ich na podstronę z opiniami swoich klientów
- Osoby, których nie masz w bazie mailowej wychodzące ze strony kategorii:
- Daj im możliwość odebrania e-booka, który tłumaczy jak wybrać produkt z danej kategorii
- Daj im możliwość odebrania e-booka z poradami jak wykorzystać Twój produkt na 100 sposobów
- Pokaż im promocję "Kup produkt z tej kategorii i odbierz GRATIS [o dużej wartości dla klienta i małym koszcie dla Ciebie]" (kod dostaniesz na maila)
- Pokaż im link do stałej promocji np. “DYCHA DYCHA DYCHA”, czyli każdego 10-go dnia miesiąca 10 produktów przez 10 godzin tańsze o 10%
- Przekieruj ich na messengera do rozmowy z konsultantem, który odpowie na dodatkowe pytania
- Osoby, które masz w bazie mailowej wychodzące ze strony kategorii:
- Przekieruj ich do poradnika video, w którym tłumaczysz jak wybrać produkt z danej kategorii
- Przekieruj ich do artykułu na blogu z TOP 5 produktów z danej kategorii
- Pokaż im informację o promocji, która obowiązuje na danej kategorii
- Przekieruj ich do porównywarki produktów w sklepie
- Poinformuj ich o tym, że jeśli nie wiedzą jakie produkty wybrać mogą skorzystać z filtrów dostępnych na stronie
- Osoby, których nie masz w bazie mailowej wychodzące ze strony produktowej:
- Pokaż im link do stałej promocji np. “DYCHA DYCHA DYCHA”, czyli każdego 10-go dnia miesiąca 10 produktów przez 10 godzin tańsze o 10%
- Daj im możliwość odebrać 8% kod rabatowy na dany produkt zostawiając adres e-mail
- Daj im możliwość odebrania darmowej próbki produktu (płatność za dostawę pokrywają oni) w zamian za adres e-mail, numer telefonu i imię
- Przekieruj go do zapisu na wydarzenie związane z darmowym testowaniem produktów w różnych miastach
- Zaproponuj mu dedykowane 30 minutowe konsultacje ze specjalistą z naszego zespołu, który pomoże dobrać najlepszy możliwy produkt
- Osoby, które masz w bazie mailowej wychodzące ze strony produktowej:
- Przekieruj ich do video recenzji danego produktu
- Pokaż im produkty powiązane
- Przekieruj ich do informacji o stałym konkursie z nagrodami za wrzucanie zdjęć do Social Media i oznaczanie waszego fanpage
- Pokaż im inspiracje z używania produktu przez innych klientów
- Zorganizuj na Facebooku konkurs z licytacją danego produktu i rebusem, za którego rozwiązanie otrzymają kod rabatowy na ten produkt. Na Exit pop upie zadaj pytanie "Chcesz kupić ten produkt X% taniej?" i przekieruj ich do konkursu na Facebooku.
- Osoby, których nie masz w bazie mailowej wychodzące ze strony koszyka:
- Daj im możliwość odebrać 8% kod rabatowy na to zamówienie zostawiając adres e-mail
- Link do ankiety dlaczego rezygnuje z zakupów
- Pokaż im link do stałej promocji np. “DYCHA DYCHA DYCHA”, czyli każdego 10-go dnia miesiąca 10 produktów przez 10 godzin tańsze o 10%
- Pokaż mu informację "Wiedziałeś, że możesz kupić teraz, a zapłacić nawet za 60 dni?"
- Pokaż mu promocję "Kup 5 i 6 odbierz GRATIS"
- Osoby, które masz w bazie mailowej wychodzące ze strony koszyka:
- Daj im możliwość odebrać 8% kod rabatowy na to zamówienie zostawiając numer telefonu
- Przekieruj ich do ankiety z pytaniem dlaczego rezygnują z zakupów
- Informacja o mniejszych opakowaniach w niższej cenie
- Pokaż im link do stałej promocji np. “DYCHA DYCHA DYCHA”, czyli każdego 10-go dnia miesiąca 10 produktów przez 10 godzin tańsze o 10%
- Zaproponuj mu zakup na raty
- Osoby, których nie masz w bazie mailowej wychodzące ze strony artykułu na blogu:
- Pokaż im link do stałej promocji np. “DYCHA DYCHA DYCHA”, czyli każdego 10-go dnia miesiąca 10 produktów przez 10 godzin tańsze o 10%
- Daj im możliwość zapisania się na newsletter z powiadomieniami o najnowszych wpisach na blogu
- Daj im możliwość odebrania e-booka dedykowanego wpisom blogowym z danej kategorii
- Daj im możliwość odebrać 5% kod rabatowy na pierwsze zamówienie produktu powiązanego z artykułem
- Pokaż im standardowy zapis do newslettera z informacją o nowościach i promocjach
- Osoby, które masz w bazie mailowej wychodzące ze strony artykułu na blogu:
- Przekieruj ich do playlisty filmów na YouTubie powiązanej z kategorią artykułów, które czytają
- Pokaż im listę bestsellerów ze sklepu powiązanych z tematyką danego artykułu
- Pokaż im produkty omówione w artykule z możliwością dodania do koszyka
- Przekieruj ich do artykułu powiązanego, który może się również im spodobać
- Przekieruj ich do ankiety z pytaniem o to jakie tematy ich jeszcze interesują -> wiedza jakie treści tworzyć